先點開聽一下唄~
<不過基本上 我不知道能不能聽拉 哈哈哈>

ㄟ 其實這和This Love是同一張專輯的
不過 我實在太喜歡這首歌了
所以一定也要介紹一下~

說真的 我很喜歡西洋音樂說...
搖滾的 抒情的 我都蠻難抗拒的 當然也不是全部啦
<東洋 中文的我也很喜歡啦>
可能是被Ricky(還是Rich)給洗腦了?
<國中的英會課老師 是個斯文帥華僑XD>
他介紹了不少首英文歌給我們聽
除了簡單的兒歌或節慶歌曲外
流行音樂他也介紹 例如 HOW DEEP IS YOUR LOVE拉
真是非常的感謝他~

嗯 我離題了嗎? 沒關係
其實 因為正題我也沒辦法講太多
<我是個不善言辭的人呀~>
總而言之 是首很棒的情歌>///<
旋律也是超舒服的!


 She Will Be Loved

Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself
He was always there to help her
She always belonged to someone else

I drove for miles and miles
And wound up at your door
I've had you so many times but somehow
I want more

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with a broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved

Tap on my window knock on my door
I want to make you feel beautiful
I know I tend to get insecure
It doesn't matter anymore

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved

I know where you hide
Alone in your car
Know all of the things that make you who you are
I know that goodbye means nothing at all
Comes back and begs me to catch her every time she falls

(yeah)
Tap on my window knock on my door
I wanna make you feel beautiful

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain (oh)
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
And She will be loved
And she will be loved (Please don't try so hard to say goodbye)
And She will be loved

Please don't try so hard to say goodbye
Please don't try so hard to say goodbye
(I don't mind spending everyday out on your corner in the pouring rain)

Please don't try so hard to say goodbye


芳齡18的選美皇后
她有些麻煩
他總在一旁支持她
但她身邊總是還有別人

我跋涉千里
最後到了妳門前
我曾多次擁有妳
但我想要擁有妳更久

我不介意每天
都在傾盆大雨中守候著妳
找找那個有著心碎笑容的女孩
問問她願不願意在待一會
我愛上了她
愛上了她

叩我的窗敲我的門
我要讓妳覺得妳很美
我知道我有不安的傾向
不過現在已經沒關係了

愛情不是只有風花雪月
互相讓步我們才能繼續
我的心為妳滿溢,我的門為妳開
妳隨時都可以來

我知道妳躲在哪裡
妳在車裡
我知道妳的一切
我知道說再見沒有任何意義
每次有挫折她都會回來求我幫她

叩我的窗敲我的門
我要讓妳覺得妳很美

arrow
arrow
    全站熱搜

    catwing 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()